Mataku terpesona pada kehebatan yang maha esa

Monday, March 14, 2011

Pokok kemuning

Pokok kemuning yang baru dibeli kat nursery.Tengah cari bunga-bunga wangi untuk dijadikan koleksi,tapi satu tu jer yang ada.Pekerja nursery cakap namanya sedap malam,tapi bila sy google rupanya pokok kemuning,bukan sundal malam.Apa-apa lah dorang ni main hentam saja.

Inilah pokok kemuning yang saya maksudkan.Harganya dalam RM9.00.Baru lepas berbunga,so tak boleh nak agaklah keharuman baunya mcm mana.Ynag sempat saya lihat kat kedai tu cuma bijinya sahaja yang berwarna merah.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment